Wat zoek je?

woensdag 22 oktober 2014

Welkom op mijn blog!

Beste mama, papa of nieuwsgierige bezoeker, 

Fijn dat je mijn persoonlijke blog nu ook volgt! 

Zoals jullie al weten sta ik tot einde schooljaar in de Bijenklas als
zwangerschapsvervanging van Juf Leentje. 

We wensen juf Leentje een wondermooie zwangerschap toe! 


Vanaf nu kan je alle avonturen van de Bijenklas hier volgen.
De blog van juf Leentje blijft uiteraard nog bestaan.
Jullie kunnen dus gerust nog eens gaan kijken naar de foto's en filmpjes 

van vorige thema's en jaren....


De blog is nog in aanmaak en wordt in de herfstvakantie helemaal op punt gezet. 
De agenda wordt aangevuld en alle algemene informatie zal ook op deze blog terug te vinden zijn. 

Indien jullie tips, vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan zeker niet om een berichtje na te latenZo kan ik inspelen op wat jullie graag willen weten, zien, ontdekken.... 


Ik kijk uit naar een schooljaar vol plezier, ontdekkingen,  kleine knuffelmomenten,
gekke bekken, uitdagingen, spelletjes, muziek, ..... 



Lieve groetjes, 

Juf Marjon 


Geen opmerkingen: