Wat zoek je?

maandag 10 november 2014

Water, water... en de rest komt later!

Dag papa, mama, opa, oma, vriend, vriendin,...

Zoals jullie reeds weten is de gezondheid van jullie kleuter een groot aandachtspunt op onze school. 
In de klas probeer ik me vooral te focussen op tijdig drinken van water. 
Op tijd water drinken zorgt ervoor dat de kleuters fit blijven, zich beter kunnen concentreren en zich vitaal sterker voelen. 


In de klas is er gezorgd voor een blauwe bak waarin we vanaf nu alle extra drinkflesjes verzamelen.
Op elk flesje komt een sticker met het symbooltje en de naam van uw kleuter.
Zo hebben de kleuters makkelijker toegang tot hun drinkfles en kan ik de kleuters ook tijdig aansporen om te drinken. 

Omdat we samen willen werken aan dit aandachtspunt, wil ik graag jullie medewerking vragen.
Kunnen jullie elke maandag (of start van een week) twee drinkflesjes meegeven aan jullie kleuter?
  • Zo kan 1 flesje in de klas blijven tot vrijdagavond. Daarna gaat het mee naar huis zodat jullie dit tijdens het weekend kunnen opvullen. Wanneer dit flesje eerder leeg is zal ik het in de klas opvullen met kraantjeswater. 
  • Het andere flesje blijft in de boekentas en gaat mee naar de eetzaal en naar huis. 


Bedankt voor jullie medewerking! 

Gezonde groetjes,

Juf Marjon 






Geen opmerkingen: