Wat zoek je?

woensdag 13 mei 2015

Mijn vraag aan jullie...

Beste ouder(s), oma's, opa's,... of andere lezers van deze blog,

Bedankt om onze avonturen te volgen!
Om mijn blog optimaal te laten functioneren heb ik enkele vragen voor jullie.
Wie een minuutje tijd heeft om de vragen te beantwoorden: je helpt me er een heel stuk mee vooruit...






  1. Waar hechten jullie het meeste belang aan: Foto's, filmpjes, tekst,... ?
  2. Wat is voor jullie het overzichtelijkste (bv. bij de agenda): symbolen of tekst?
    Agenda per week of per maand?
  3. Hebben jullie nog tips voor leuke onderwerpen of aanvullingen? Zeker welkom!
  4. Indien er technische problemen zijn (bv. geen reacties kunnen plaatsen,...) mag je mij dit ook altijd melden! 



Graag een reactie hieronder plaatsen of via juf.marjon.r@gmail.com 

Alvast bedankt voor jullie interesse en medewerking!

Lieve groetjes,
Juf Marjon 




Geen opmerkingen: